Tork Vision Sprzątanie* rozpoczyna nową erę w branży sprzątania
Dzięki temu rozwiązaniu, które umożliwia zarządzanie sprzątaniem w obiekcie w oparciu o dane, czas, jaki zajmuje czyszczenie toalet w centrum biznesowym World Trade Center Amsterdam (WTC) uległ skróceniu o 27%, a dostępność ręczników i papieru toaletowego szybko osiągnęła poziom niemal 100%. W wyniku tego liczba skarg spadła do absolutnego minimum.
W kompleksie biurowym WTC Amsterdam o powierzchni użytkowej około 125 000 metrów kwadratowych mieszczą się siedziby około 350 firm. W dziewięciu wieżach WTC każdego dnia pracuje 5000-6000 osób. Czyni to z WTC Amsterdam największe zgrupowanie budynków biurowych w Holandii.
Lepsza jakość czyszczenia i niskie koszty
Po udanych próbach systemu Tork Vision Sprzątanie* w jednej z wież firma D&B The Facility Group oraz centrum biznesowe WTC Amsterdam wdrożyły to rozwiązanie do zarządzania obiektem w całym kompleksie na początku 2018 r. Edo den Hertog, dyrektor operacyjny D&B: „W branży sprzątania konkurencja jest ogromna. Koszty odgrywają istotną rolę, jednak klientowi takiemu jak WTC Amsterdam najbardziej zależy na tym, co najlepsze. Aby zadowolić najemców, obiekty muszą znajdować się w optymalnym stanie. Dlatego zawsze szukamy sposobności zaoferowania klientom innowacji. Tork Vision Sprzątanie* pozwala nam uzyskać wyższą jakość przy utrzymaniu niskich kosztów, co stanowi wyjątkową kombinację w branży sprzątania”.
Dane w czasie rzeczywistym pozwalają zaoszczędzić czas
Urządzenia z modułem łączności umieszczone w całym budynku zbierają dane dotyczące poziomów wkładów w dozownikach oraz liczby gości. Sander Borggreve, kierownik obiektu w WTC Amsterdam: „Wykorzystanie rozmaitych stref i pięter jest zróżnicowane. Za sprawą informacji zdobywanych w czasie rzeczywistym, personel sprzątający nie musi spędzać całego dnia na przemieszczaniu się w tę i z powrotem, sprawdzając, czy wszystko jest w porządku. W ten sposób oszczędzamy czas, a tym samym pieniądze”.
Nowy sposób pracy
Elmer Engel, menedżer liniowy ds. biznesu w D&B: „Ta nowa, wykorzystująca inteligentne rozwiązania metoda pracy oznacza ogromną zmianę dla personelu sprzątającego. Dzięki pozyskiwanym w czasie rzeczywistym informacjom, w połączeniu z ocenami jakości generowanymi przez oprogramowanie, wiemy dokładnie, gdzie i kiedy wymagane jest sprzątanie”.
„Innowacje technologiczne, takie jak Tork Vision Sprzątanie*, pozwalają nam ulepszać nasze usługi. Oszczędzając czas na zbędne obchody i kontrole dozowników, możemy poświęcić uwagę dbaniu o wysoką jakość świadczonych usług. Indywidualne podejście nigdy nie straci na znaczeniu” – zapewnia Edo Den Hertog. Sander Borggreve podsumowuje: „Jesteśmy świadkami wdrażania nowego standardu w segmencie sprzątania. To dobry początek. Nie mogę się doczekać dalszego rozwoju wydarzeń w naszej branży”.
* Rozwiązanie Tork Vision Sprzątanie było wcześniej znane jako Tork EasyCube