Trendy w branży hotelarskiej wskazują, że zrównoważony rozwój nie jest obojętny przeciętnemu gościowi hotelowemu. Klienci hoteli dokonują coraz bardziej świadomych wyborów w domu i nie chcą, aby ich podróż lub pobyt w hotelu negatywnie odbiły się na środowisku. Zainteresowanie opcjami, które ograniczają ślad środowiskowy, w tym podczas pobytu w hotelu, stale rośnie. Mimo że wrażenia gościa stanowią zawsze główną troskę menedżerów, to zrównoważony rozwój też stał się powszechnym czynnikiem wyróżniającym.
W jaki sposób podchodzisz do tej kwestii? Upewniając się, że goście zauważają i doceniają wartość swojego wyboru i pobytu w Twoim hotelu. Podając do wiadomości publicznej, jakie wybory w duchu zrównoważonego rozwoju zostały dokonane w Twoim obiekcie. Dzięki temu, że dzielisz się wysiłkiem z gośćmi, Twoi klienci zauważą, że ich wartości są zbieżne z Twoimi.