Pracę w restauracji charakteryzuje szybkie tempo i dynamika działania, jednak szybko może ona stać się stresująca. Radzenie sobie z codziennymi zadaniami przy jednoczesnym zapewnianiu gościom wspaniałych wrażeń może stanowić niełatwe zadanie. Jeśli zarządzasz restauracją, zarówno Ty, jak i Twoi pracownicy mierzycie się każdego dnia z wyzwaniami spowodowanymi ograniczeniami czasowymi. Czas to pieniądz, a złodzieje czasu kryją się wszędzie.
Czym jest złodziej czasu? Złodziej czasu to czynnik, który absorbuje dużo czasu i negatywnie odbija się na produktywności. Dzięki wyeliminowaniu złodziei czasu ze swojej działalności, można zwiększyć wydajność i zmniejszyć presję na pracowników. Aby tego dokonać, na początku należy określić lokalizację, w której występują złodzieje czasu, precyzyjnie ich zidentyfikować oraz docelowo wyeliminować w całym procesie działania pracowników.
Dowiedz się więcej o złodziejach czasu w restauracji i sposobach ich eliminacji.